واکنش AFC به برد ایران مقابل قطر

0

## غلبه‌ی پرگل ایران بر قطر در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶

تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، با نتیجه‌ی قاطع ۴ بر یک از سد تیم قطر گذشت. این پیروزی در چارچوب گروه A انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، در شب سه‌شنبه ۲۴ مهرماه به دست آمد.

**دومین پیروزی پیاپی ایران در برابر قطر**

این بازی پرگل در حالی برگزار شد که شاگردان امیر قلعه‌نویی در ابتدای بازی با گلی از معز علی، از حریف خود عقب افتادند. اما سردار آزمون با دو گل در دقایق ۴۲ و ۴۸، بازی را به سود ایران برگرداند و در نهایت، تیم ملی کشورمان با گل‌های محبی در دقایق ۶۵ و ۹۸، پیروزی خود را جشن گرفت.

**درخشش سردار آزمون**

سردار آزمون، ستاره تیم ملی ایران، با زدن دو گل و ارسال یک پاس گل، نقش کلیدی در پیروزی تیم ملی ایفا کرد. این مهاجم با تجربه با نمایش تماشایی خود، بار دیگر توانایی‌هایش را به نمایش گذاشت و دل هواداران ایرانی را به دست آورد.

**تیم ملی ایران در صدر جدول**

با این پیروزی، تیم ملی ایران به ۱۰ امتیاز رسید و با ازبکستان که با یک گل امارات را شکست داده بود، در صدر جدول گروه A قرار گرفت.

** قطر در جایگاه قبلی باقی ماند**

تیم ملی قطر با وجود باخت در این بازی، با ۴ امتیاز در همان جایگاه قبلی خود باقی ماند.

**حواشی بازی**

در ابتدای بازی، مهدی طارمی در دقیقه اول با شوت به سمت دروازه قطر، با ضربه ای دقیق، دروازه را نشانه گرفت، اما این ضربه به دلیل آفساید مردود شد. محمد محبی نیز در دقیقه دوم شانس گلزنی داشت، اما ضربه او به بیرون از دروازه رفت.

**ضربه تماشایی معز علی**

قطری‌ها در دقیقه ۱۷ با ضربه تماشایی معز علی به گل رسیدند. علی با ضربه ای فوق العاده توپ را به سقف دروازه علیرضا بیرانوند کوبید.

**برتری ایران در نیمه دوم**

تیم ملی ایران در نیمه دوم با نمایش قدرتمند، به دنبال جبران گل خورده بود و در نهایت با استفاده از موقعیت‌های خوب، به پیروزی رسید.

**حضور قاطعانه و پرشور هواداران**

تیم ملی ایران در این بازی با حضور گرم و پر شور هواداران خود در ورزشگاه، انرژی مضاعفی را به دست آورد.

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *