قطری‌ها خواهان اخراج سرمربی‌شان شدند

0

## شکست سنگین قطر مقابل ایران در راهیابی به جام جهانی 2026

تیم ملی فوتبال قطر در بازی حساس مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا در ورزشگاه راشد شهر دبی با نتیجه 4-1 مقابل ایران مغلوب شد. این شکست سنگین، انتقادات شدیدی را به سمت کادر فنی تیم قطر روانه کرده است.

ماجد الخلیفی، مفسر برجسته شبکه الکاس قطر، با اشاره به ضعف های تاکتیکی تیم، سرمربی تیم ملی قطر را به شدت مورد انتقاد قرار داد. به گفته او، تیم ملی قطر در نیمه دوم بازی، با تصمیمات اشتباه سرمربی، نظم خود را از دست داده و منجر به واگذاری بازی به ایران شد.

الخلیفی همچنین با اشاره به خط میانی ضعیف قطر، از ضعف سرمربی در ایجاد تغییرات و عدم استفاده از بازیکنان مناسب در خط دفاع انتقاد کرد. به اعتقاد او، قرار دادن بازیکنانی مانند احمد فتحی و جاسم جابر در خط میانی می توانست به ثبات تیم قطر کمک کند.

از سوی دیگر، برخی از بازیکنان قطر در این بازی با مشکل آمادگی بدنی مواجه بودند، اما سرمربی تیم به تعویض آنها اقدام نکرد. این مسئله نیز به شکست سنگین قطر منجر شد.

با توجه به این شکست، شانس صعود قطر به جام جهانی 2026 به طور قابل توجهی کاهش یافت. به نظر می رسد بسیاری از طرفداران قطر خواهان اخراج مارکو لوپس، سرمربی تیم ملی و انتخاب سرمربی جدیدی با تجربه و دانش بالاتر هستند.

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *