توضیحات فدراسیون درباره مسائل اخیر فوتبال

0

## VAR در راه ارتقا و آرامش لیگ برتر

امیر مهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال، در خصوص نصب تجهیزات جدید VAR در لیگ برتر گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، دو دستگاه VAR جدید به زودی به ایران خواهند رسید. این امر به منظور تداوم روند بهره‌مندی از تکنولوژی در مسابقات لیگ برتر و تسریع در اجرای این سیستم صورت می گیرد. هدف نهایی این است که از هشت بازی هر هفته ، هفت بازی با کمک VAR برگزار شود.

علوی با ستایش همکاری جدی فدراسیون فوتبال، رسانه ملی، هیئت های فوتبال و باشگاه ها در کنار ادارات کل ورزش و جوانان در هفته های گذشته، خاطرنشان کرد که این همکاری زمینه ساز گام های بلندتر در آینده خواهد بود.

در خصوص پرونده مفتوح در کرمان، علوی بیان کرد که مرجع قضایی در این مورد اطلاعات کامل و مبسوط ارائه داده است. وی همچنین به این پرسش که آیا پرونده مشابه دیگری نیز وجود دارد یا شایعات منتشره در این زمینه صحت دارد، پاسخ منفی داد.

او با اشاره به انتشار شایعات مسموم در سال های اخیر با هدف تخریب فوتبال ، تأکید کرد که این شایعات با هدف خاصی در مقطع فعلی منتشر می شوند و برنامه این گروه در ماه های آینده نیز مشخص است. وی اضافه کرد که این افراد در گذشته نیز با هدف تسویه حساب شخصی علیه فوتبال، فضاسازی می کردند و از آنجا که هرگز به اهداف شان نرسیدند، همواره با روش های جدید به این موضوع وارد می شوند. او همچنین به اهمیت عدم توجه این افراد به صحت اطلاعات منتشر شده اشاره کرد.

علوی با اطمینان اعلام کرد که بخش های ذیربط در فدراسیون برای صیانت از فوتبال کشور اقدامات لازم را انجام داده اند و مراجع ذی صلاح نیز به طور کامل بر موضوع اشراف دارند. وی همچنین تاکید کرد که شایعات بی اساس، کذب و جهت دار با جدیت پیگیری خواهد شد و در صورت لزوم ، نام و نیت منتشرکنندگان این مباحث به مردم اعلام خواهد شد.

در خصوص وضعیت برگزاری مسابقات بین المللی در کشورمان، علوی با اشاره به سفر تیم های مختلف به کشورمان در هفته گذشته و اطلاع رسانی این موضوع به کنفدراسیون فوتبال آسیا، تاکید کرد که همچنان همه چیز برای میزبانی از مسابقات بین المللی آماده است.

علوی در پایان با اشاره به حضور حشمت مهاجرانی در ایران ، از افتخار خانواده فوتبال به حضور این چهره پرافتخار خبر داد. وی همچنین اطلاعاتی را در خصوص برنامه تقدیر از این چهره ماندگار در مشهد مقدس برای دیدار تیم ملی مقابل قطر و حضور وی در اردوی تیم ملی ارائه کرد.

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *