نفوذ عربستان به اتلتیکو مادرید

0

## اتلتیکو مادرید و ریاض ایر: همکاری استراتژیک با نامی جدید

باشگاه اتلتیکو مادرید در اقدامی مهم، نام ورزشگاه ۷۰ هزار نفری متروپولیتانو خود را به “ریاض ایر متروپولیتانو” تغییر داده است. این تغییر نام، نتیجه امضای یک قرارداد بلندمدت میان این باشگاه و شرکت هواپیمایی ریاض ایر عربستان به عنوان اسپانسر اصلی است.

این توافقنامه تا سال ۲۰۳۳ اعتبار خواهد داشت و شامل حمایت مالی از پیراهن تیم نیز می شود. این قرارداد جدید شامل پرداخت مبلغی بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون یورو است که بر اساس تعداد فصل های قرارداد و اسپانسری پیراهن، متغیر خواهد بود.

این قرارداد به طور رسمی جایگاه ریاض ایر را به عنوان مهم ترین حامی مالی تاریخ اتلتیکو مادرید تثبیت می کند. این همکاری از اواسط سال ۲۰۲۳ آغاز شده بود و با این قرارداد، به طور کامل به یک شراکت استراتژیک بلندمدت تبدیل شده است.

تونی داگلاس، مدیرعامل ریاض ایر، در این باره گفت: “ما افتخار می کنیم که به عنوان شریک نامگذاری ریاض ایر متروپولیتانو شناخته می شویم و همکاری خود را با اتلتیکو مادرید تا سال ۲۰۳۳ ادامه می دهیم. هر دو سازمان در پی موفقیت در بالاترین سطح هستند و داشتن نام ما بر روی چنین استادیوم نمادینی، آگاهی از ریاض ایر را در دنیای ورزش و فراتر از آن افزایش خواهد داد.”

میگل آنخل ژیل، مدیرعامل اتلتیکو مادرید نیز در این باره اظهار داشت: “بیش از یک سال پس از امضای توافقنامه اسپانسری با ریاض ایر، ما بسیار خوشحالیم که تمدید همکاری خود را اعلام می کنیم و از این پس، استادیوم ما به نام ‘ریاض ایر متروپولیتانو’ نامگذاری خواهد شد. از تونی داگلاس و تیم او بابت اعتماد به اتلتیکو مادرید به عنوان یک شریک استراتژیک برای راه اندازی و توسعه پروژه جهانی خود تشکر می کنیم.”

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *