دکتر فتح‌الهی: برنامه صادرات به کشورهای غرب آسیا توسط “شفادارو” به طور جدی پیگیری شود

0

## سخنانی از مدیرعامل هلدینگ آینده پویا در همایش سالانه فروش و بازرگانی شرکت پخش رازی

دکتر افشار فتح‌الهی، مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، در همایش سالانه فروش و بازرگانی شرکت پخش رازی با گرامیداشت روز ۹ دی، از هوشمندی مردم کشور در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان قدردانی کرد. وی در این همایش، برگزاری این گردهمایی سراسری را اقدامی ارزشمند دانست و از ابتکار عمل گروه شفادارو و شرکت پخش رازی در برنامه‌ریزی برای این نشست سالانه قدردانی کرد.

دکتر فتح‌الهی با اشاره به تبادل اطلاعات مفید بین کارکنان شرکت از سراسر کشور در این همایش، حرکت کشور به سمت مرز دانش را یادآور شد و صنعت دارویی را به عنوان یکی از حوزه‌های پیشرو در این مسیر معرفی کرد. وی با تاکید بر نقش برجسته همکاران در هلدینگ شفا و شرکت پخش در پیشرفت این صنعت، رسالت اصلی این گروه را رساندن به موقع دارو به همه نقاط کشور دانست.

مدیرعامل هلدینگ آینده پویا، نقش شرکت پخش رازی در حفظ سلامت جامعه را ستودنی و مایه افتخار دانست و بر تاثیر مثبت این امر در رونق اقتصاد کشور تاکید کرد. وی با اشاره به روند مثبت مجموعه شفادارو، ضرورت کسب جایگاه شایسته در زمینه صادرات دارو را یادآور شد و بر هماهنگی برنامه‌های پخش رازی با برنامه تولید شرکت‌های تولیدکننده گروه شفا تاکید کرد.

دکتر فتح‌الهی با بیان لزوم استفاده از ظرفیت شرکت پخش رازی در شناخت بازار، بر ضرورت تولید داروهایی مطابق با نیاز بازار توسط گروه شفا تاکید کرد. وی با اشاره به زیرساخت‌های منحصر به فرد، نیروی انسانی متخصص و مجرب شرکت پخش رازی، بر اهمیت جدی گرفتن آموزش، تحقیق و توسعه در این شرکت و سایر شرکت‌های گروه شفا تاکید کرد.

مدیرعامل هلدینگ آینده پویا بر کاهش هزینه‌های مالی و کاهش اتکا به تسهیلات بانکی تاکید کرد و خواستار کسب رتبه یک شرکت پخش رازی در بین شرکت‌های پخش در یک سال آینده با مجهز شدن به دانش روز و تلاش همه همکاران شد.

شرکت پخش رازی از شرکت‌های تابعه هلدینگ شفادارو و شفادارو از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ آینده پویا است.

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *