عطایی: اگر VAR بود بازی مساوی می‌شد و نمی‌باختیم

0

## اختلال VAR، تیمی را متضرر کرد؛ عطایی: قرعه‌کشی برای استفاده از VAR راه حل عادلانه است

علی عطایی، سرمربی تیم چادرملوی اردکان، پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر، نسبت به عملکرد دستگاه VAR انتقاد کرد و آن را عامل ضرر تیمش دانست.

عطایی با ابراز تأسف از عدم دسترسی همه تیم‌ها به تکنولوژی VAR، اظهار داشت: “شاید اگر VAR وجود داشت، بازی با نتیجه مساوی به پایان می‌رسید. اما ما تیم شهرستانی هستیم و ظاهرا باید از این بدشانسی‌ها هم رنج ببریم. ”

وی با اشاره به ضرورت اجرای عدالت در فوتبال، خواستار استفاده از VAR برای تمام تیم‌ها و در همه بازی‌ها شد. او در ادامه پیشنهاد داد که برای توزیع عادلانه این تکنولوژی، قرعه‌کشی انجام شود تا همه تیم‌ها فرصت استفاده از آن را داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه چادرملو در این باره گفت: “عادلانه‌ترین راه حل این است که قرعه‌کشی انجام شود، چرا که در حال حاضر تجهیزات کافی برای استفاده از VAR در همه بازی‌ها وجود ندارد.”

عطایی همچنین تأکید کرد که تیم چادرملو به دلیل نداشتن دوربین HD در ورزشگاه شهید نصیری یزد، امکان استفاده از VAR را ندارد و این مسئله به رغم مکاتبات با فدراسیون، حل نشده است.

او امیدوار است که صدا و سیمای مرکز یزد در این زمینه همکاری کند و امکان بهره‌مندی از این تکنولوژی برای تیم چادرملو فراهم شود.

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *