کتاب «برگه‌های سفید دیوهای سیاه» در قم رونمایی می شود

0

## در روز حماسه فلسطین، کودکان ایران به همتایان مظلوم خود در غزه و بیروت نامه می نویسند

در سالروز حماسه فلسطین، طوفان الاقصی و روز “نسل کشی کودکان و زنان فلسطینی” ، رویدادی ارزشمند با عنوان “برگه های سفید دیوهای سیاه” برگزار خواهد شد. این مراسم که روز یکشنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳، ساعت ۸ صبح در مدرسه شهید عبدی پور (واقع در خیابان شهدا، انتهای کوچه ممتاز) برگزار می شود، میزبان جمعی از مدیران فرهنگی و اجرایی استان، نویسنده کتاب و ناشر خواهد بود.

در این مراسم، علاوه بر رونمایی از کتاب “برگه های سفید دیوهای سیاه” ، شاهد پویشی با عنوان “نامه و نقاشی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی به کودکان مظلوم غزه و بیروت” خواهیم بود. این پویش، نمادی از همدلی و همراهی کودکان ایران با کودکان فلسطینی است که در شرایط دشوار زندگی می کنند.

در این رویداد، زنگ کتابخوانی به صورت نمادین به صدا در خواهد آمد که نشانه ای از اهمیت کتاب و خواندن در جامعه است. این اقدام در راستای اجرایی سازی “سند ملی خواندن” و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین نسل جوان انجام می شود.

این مراسم به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان و انتشارات کتابک و با همراهی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، اداره کل آموزش و پرورش استان، صدا و سیمای استان، خانه مطبوعات، اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *