به بهانه رأی فدراسیون فوتبال درباره بیرانوند؛ کوه موش زایید!

0

## فوتبال ایران: جریمه سنگین و محرومیت تعلیقی بیرانوند، نمادی از بحران در فدراسیون فوتبال

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال، پس از ماهها بررسی، حکم پرونده فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند را صادر کرد. این حکم با جریمه 20 میلیارد تومانی و محرومیت 4 ماهه به صورت تعلیقی، با واکنش های متعدد و ابهامات زیادی مواجه شده است.

در این رای، علت محرومیت تعلیقی مشخص نشده است. اینکه این محرومیت ناشی از تخلف انضباطی (مثل بی احترامی یا فحاشی) یا فسخ مجدد قرارداد است، به طور واضح مشخص نشده است.

جریمه سنگین بیرانوند نشان می دهد که کمیته وضعیت، وی را مذنب شناخته، اما محرومیت تعلیقی به طور کامل معنی این رای را تحت الشعاع قرار داده است.

برخی منابع از تغییر رای اولیه خبر می دهند که حکم چهار ماه محرومیت قطعی بوده است. با این حال، فدراسیون فوتبال با صادر کردن حکمی با این ویژگی ها به انتقادات و ابهامات بیشتر دامن زده است.

صدور این رای از سوی فدراسیون فوتبال، نشان از وجود مشکلات و بحران در این نهاد دارد. فدراسیون فوتبال با این احکام نه تنها به کاهش تنش ها کمک نمی کند بلکه به افزایش آن نیز دامن می زند.

حال سوال این است که مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال از چنین احکامی دفاع می کند و آیا انتظار دارد با این آرا، شرایط فوتبال ایران اصلاح شود؟ آیا او می داند که این آرا می تواند چه تبعاتی داشته باشد؟

پیام روشن فدراسیون فوتبال با این آرا این است که با خیال راحت تخلف کنید، اینجا کسی یا برخورد نمی کند یا شهامت این کار را ندارد.

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *