انتقاد شدید گواردیولا از لیگ برتر و فیفا

0

## جام جهانی باشگاه‌ها: گواردیولا از فشار فیفا و لیگ برتر خشمگین است!

جام جهانی باشگاه‌ها در سال آینده با فرمتی جدید و حضور ۳۲ تیم برگزار خواهد شد. این تغییر، اگرچه برای طرفداران فوتبال هیجان انگیز است، اما باعث نگرانی باشگاه‌ها و سرمربیان شده است. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به شدت از فشار فیفا و لیگ برتر انگلیس برای حضور بازیکنانش در جام جهانی باشگاه‌ها انتقاد کرده است.

گواردیولا از لیگ برتر درخواست کرده بود تا دو بازی ابتدایی فصل آینده را به تعویق بیاندازد تا بازیکنانش پس از جام جهانی باشگاه‌ها که در آمریکا برگزار می‌شود، زمان بیشتری برای استراحت داشته باشند. اما این درخواست با مخالفت شدید لیگ برتر مواجه شد و باعث خشم گواردیولا شد.

او از فیفا نیز انتقاد کرده و تأکید کرده است که حق انتخاب بازیکنان برای حضور در جام جهانی باشگاه‌ها با اوست و نه فیفا. گواردیولا می‌گوید: “فیفا از باشگاه‌ها می‌خواهد بهترین بازیکنان خود را به جام جهانی باشگاه‌ها بفرستند، اما نمی‌فهمم معیار آن‌ها برای “قوی تر” و “بهتر” بودن بازیکنان چیست. من زیر فشار نیستم که کدام بازیکنان بازی خواهند کرد، این تصمیم با من است و کسی حق دخالت در آن را ندارد.”

رابطه منچسترسیتی و لیگ برتر به دلیل شکایت‌های متعدد از این باشگاه به دلیل نقض قوانین مالی، متشنج است. این موضوع ممکن است بر تصمیم لیگ برتر برای موافقت با درخواست گواردیولا تاثیر گذاشته باشد.

##

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *