ورود احساسی به بازار ارز به‌ معنی از دست رفتن سرمایه است

0

## نوسانات ارزی: فریب تبلیغات دلالان را نخورید!

رئیس اتاق بازرگانی ایران و ویتنام در واکنش به آشفتگی‌های اخیر منطقه و نوسانات ارزی، هشدار داد: “با وجود نوسانات اخیر، انتظار می‌رود قیمت ارز به زودی به مسیر گذشته خود بازگردد. این موضوع در طول سال گذشته بارها ثابت شده است.

وی با تاکید بر اینکه سوء استفاده از هیجانات بازار توسط دلالان می‌تواند ضرر‌های جبران‌ناپذیری به مردم وارد کند، افزود: “ورود به بازار ارز در این شرایط، تنها به سود دلالان و نوسان‌گیران است. آنها به دنبال سوء استفاده از ناآگاهی و هیجانات مردم هستند.

موسوی ضمن ابراز امیدواری نسبت به کاهش قیمت دلار به کانال‌های قبلی، تاکید کرد: “اگر شرایط سیاسی و امنیتی منطقه به سمت آرامش برود، شاهد کاهش قیمت ارز خواهیم بود. به همین دلیل توصیه می‌کنم مردم در این روزهای حساس و پرالتهاب، از ورود به بازار ارز خودداری کنند.

او همچنین یادآور شد: ” قیمت دلار همواره روند سینوسی داشته است و هر اتفاق سیاسی و امنیتی در داخل و منطقه، باعث نوسان ارزی می‌شود. اینبار هم باید منتظر چنین فراز و فرودهایی در بازار باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و ویتنام خاطر نشان کرد: ” تنها دلیلی که می‌تواند باعث جهش شدید قیمت دلار شود، “حکم بازار” است. در این صورت بازار می‌تواند قیمت را بالا ببرد، اما به نظر نمی‌رسد بازار در شرایط فعلی به دنبال چنین نوسانی باشد. در روزهای گذشته، شاهد چنین فضایی در بازار ارز نبودیم.

وی در پایان به مردم توصیه کرد: ” به هیچ عنوان سراغ بازار ارز نروید. این بازار نه مطمئن و نه سودآور برای سرمایه‌گذاری است.”

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *