واکنش مدیر آزادی به مسقف شدن ورزشگاه

0

## بهبود امکانات ویژه معلولین در ورزشگاه آزادی

ورزشگاه آزادی در حال انجام بهسازی‌های گسترده‌ای است که شامل ارتقا جایگاه ویژه معلولین نیز می‌شود. این جایگاه که پیش از این وجود داشت، بدون استفاده از سوی معلولین قرار داشت و به هواداران دیگر اختصاص داده شده بود.

مهدی نصیبی، مدیر مجموعه ورزشی آزادی، در این رابطه اظهار داشت: “احترام به جانبازان و معلولین وظیفه همه ماست. به همین دلیل یکی از اولویت‌های بهسازی ورزشگاه آزادی، ارتقا جایگاه ویژه این عزیزان بود. این جایگاه قبلا در کنار جایگاه ویژه VIP قرار داشت اما مورد استفاده سایر افراد قرار می گرفت. حال تصمیم گرفته شده که صندلی و بخش ویژه برای افراد دارای ویلچر تعبیه شود تا بتوانند به راحتی از تماشای مسابقات لذت ببرند.”

در خصوص نحوه حضور معلولین در ورزشگاه آزادی، نصیبی عنوان کرد: “افرادی که از سوی تیم‌ها دعوت شده باشند می‌توانند به راحتی حضور پیدا کنند. سایر افراد نیز باید در زمان فروش بلیت، بلیت تهیه کنند. طبیعتا نحوه حضور در این جایگاه در ماه‌های آینده در سامانه فروش بلیت به طور کامل مشخص خواهد شد.”

در مورد اظهارات احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان مبنی بر آماده سازی ورزشگاه تا پایان فصل پاییز، نصیبی تاکید کرد: “دستور وزیر ورزش قطعا به طور کامل اجرا می‌شود. نیروهای مختلف به صورت سه شیفت در حال کار هستند تا هر چه سریعتر ورزشگاه آزادی را برای مسابقات آماده کنند. ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین شرایط را برای هواداران فراهم کنیم.”

درباره موضوع “مسقف کردن ورزشگاه آزادی” که توسط معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مطرح شده است، نصیبی توضیح داد: “در حال حاضر برنامه اصلی، مقاوم سازی و ایمن سازی ورزشگاه است. ممکن است این تصمیم برای آینده گرفته شود، اما در حال حاضر در برنامه بهسازی ورزشگاه آزادی قرار ندارد.”

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *