واکنش‌عجیب آقای مسئول به سرویس بهداشتی‌ ورزشگاه‌ تختی

0

## ورزشگاه تختی: از چمن سبز تا سرویس‌های بهداشتی!

ورزشگاه تختی، پس از بازسازی، بار دیگر میزبان یک مسابقه‌ی مهم فوتبال بود. علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه‌ی این مسابقه، به سوالات خبرنگاران در مورد چالش‌های پیش آمده برای استفاده از VAR، کیفیت چمن و وضعیت سرویس‌های بهداشتی این ورزشگاه پاسخ داد.

وی در مورد اختلال در سیستم VAR، تاکید کرد که در این مورد اطلاعی ندارد.

همچنین در خصوص تغییر رنگ چمن ورزشگاه از سبز به زرد، جوادی توضیح داد که این چمن گرمسیری است و به زودی با چمن سردسیری جایگزین خواهد شد. او از رضایت خود از وضعیت کنونی چمن و استقبال هواداران از آن خبر داد.

جوادی در مورد چیدمان دوربین‌های صداوسیما در ورزشگاه، تاکید کرد که هیچ مشکلی وجود نداشته و دوربین‌ها در هر نقطه‌ای که صداوسیما درخواست کرده بود، نصب شده‌اند.

در پاسخ به پرسش درباره افزایش ظرفیت ورزشگاه تختی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، این تصمیم را به شورای تامین واگذار کرد.

جوادی در خصوص وضعیت سرویس‌های بهداشتی این ورزشگاه که با انتقادات زیادی همراه بود، گفت: هر آن چیزی که دفتر فنی به ما گفته، انجام داده‌ایم. اولویت ما منافع ملی و کسب تاییدیه AFC است. ممکن است بعضی چیزها خوشایند ما نباشد، اما اگر الزام باشد، باید انجام دهیم.

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *