قلعه‌نویی: ایران جزء امن‌ترین کشورهای دنیاست

0

## رویارویی ایران و ازبکستان در تاشکند: یک نبرد حساس در راه صعود به جام جهانی

تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، به مصاف ازبکستان خواهد رفت. این دیدار حساس فردا (پنجشنبه) در تاشکند و از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت محلی برگزار می شود. امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی در نشست خبری قبل از این بازی، از سختی این دیدار خبر داده و به دنبال کسب سه امتیاز ارزشمند برای ایران است.

قلعه نویی با تاکید بر اینکه این گروه از رقابت ها به هیچ عنوان آسان نیست، اظهار داشت: “ما در این گروه با تیم های قدرتمند و با برنامه روبرو هستیم. ازبکستان نیز تیمی جنگنده است که به طور کامل با برنامه بازی می کند. با این حال ما ایران هستیم و با تمام توان برای کسب پیروزی تلاش خواهیم کرد.”

سرمربی تیم ملی همچنین از آمادگی کامل ایران برای این دیدار خبر داد و به تاکتیک های تیم خود اشاره کرد. قلعه نویی گفت: “ما برنامه های تاکتیکی مشخصی برای این بازی داریم که در این لحظه نمی توانم به آنها اشاره کنم. اما از بازیکنانم خواسته ام که از هر فرصتی برای گلزنی استفاده کنند.”

در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره مکان برگزاری دیدار ایران و قطر، قلعه نویی اظهار داشت: “در حال حاضر تمرکز ما روی دیدار فردا برابر ازبکستان است و اجازه بدهید در مورد مکان برگزاری دیدار با قطر بعداً صحبت کنیم.”

قلعه نویی همچنین به شایعات درباره ضعف خط دفاع تیم ملی پاسخ داد و گفت: “اگر دقت کنید ما در دو بازی اخیر کلین شیت کرده ایم و این موضوع نشان از عملکرد خوب خط دفاعی ما دارد. ما در این گروه بهترین خط دفاعی را داریم و برای مقابله با خط حمله ازبکستان نیز برنامه های دقیق و منطقی را داریم.”

قلعه نویی در پایان سخنان خود، با اشاره به کری خوانی ازبک ها ، با تاکید بر احترام متقابل ، تاکید کرد که فوتبال جای تلاش و لذت بردن تماشاگران است و کری خوانی کار درستی نیست.

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *