ضرورت مولدسازی دارایی‌های مازاد در گروه شفادارو

0

## دکتر فتح‌الهی: تولید و مولدسازی دارایی‌های مازاد در اولویت شفادارو قرار دارد

در نشست ارزیابی عملکرد شرکت شفادارو که با حضور معاونان و مدیران هلدینگ آینده پویا، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شفادارو و مدیران عامل شرکت‌های تابعه برگزار شد، دکتر افشار فتح‌الهی، مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، با تبریک ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر لزوم توجه به موضوع “تولید” و افزایش آن در این مجموعه تاکید کرد.

وی ضمن اشاره به تلاش‌های مدیران و دست‌اندرکاران در این زمینه، به تلاش‌های دشمنان نظام اسلامی برای سیاه‌نمایی و بزرگنمایی مسائل کشور اشاره کرد و گفت: “با وجود این تلاش‌های خصمانه، ما با همت و تلاش خود به پیشرفت و توسعه کشورمان ادامه می‌دهیم.”

دکتر فتح‌الهی همچنین بر اهمیت توجه به امور رفاهی و معیشتی پرسنل شرکت‌ها و پیگیری مستمر “آموزش” برای ارتقا توانمندی‌های کارکنان تاکید کرد.

وی در ادامه سخنان خود، با اشاره به رسالت اصلی شرکت در مولدسازی دارایی‌ها و خروج از بنگاه‌داری، بر ضرورت پیگیری جدی مولدسازی دارایی‌های مازاد توسط مدیران شرکت‌ها تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا در پایان سخنان خود، بر نوسازی خطوط تولید و تعیین تکلیف دقیق زمان راه‌اندازی پروژه‌ها نیز تاکید کرد.

پیش از سخنرانی دکتر فتح‌الهی، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شفادارو و مدیران عامل شرکت‌های تابعه گزارشی از عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود ارائه دادند.

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *