زمان تحویل ورزشگاه آزادی اعلام شد

0

## ارتقا فرهنگ هواداری و ایمنی محیط های ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان

با هدف ارتقای فرهنگ هواداری و ایجاد محیطی امن و سالم در ورزشگاه های کشور، نشست تخصصی کارگروه اجرای دستورالعمل جامع سالم سازی و ایمنی بخشی محیط های ورزشی در دفتر مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد. در این نشست، سید محمد شروین اسبقیان، معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، بر اهمیت تکمیل و بازسازی ورزشگاه آزادی به عنوان یک سازه مناسب برای فعالیت های فرهنگی و ورزشی تاکید کرد.

این نشست با هدف بررسی و اجرای دستورالعمل جامع سالم سازی و ایمنی بخشی محیط های ورزشی و ارتقا فرهنگ هواداری برای حضور اقشار و گروه های مختلف برگزار شد. موضوع تشکیل کانون های هواداری باشگاه های لیگ برتر فوتبال نیز به عنوان یکی از محورهای اصلی این جلسه مورد توجه قرار گرفت.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ضرورت ارتقای فرهنگ هواداری، بر لزوم تشکیل کانون های هواداری به صورت منسجم و برنامه ریزی شده تحت نظارت فدراسیون فوتبال و با محوریت باشگاه ها تاکید کرد.

اسبقیان همچنین با تاکید بر اهمیت رعایت مسائل اخلاقی و حفظ آرامش در جامعه ورزش، به موضوعات فرهنگی و اخلاقی در حوزه ورزش اشاره کرد و افزود: “همه اعضای مرتبط با ورزش از جمله ورزشکاران، مربیان، داوران و مدیران موظف به رعایت مسائل اخلاقی و موضوعات فرهنگی هستند. همه در قبال رعایت حریم افراد مکلفند و هر گونه اظهار نظر بدون مستندات قطعاً از مبادی ذیربط پیگیری خواهد شد.”

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: “پس از پایان این نشست، به اتفاق کلیه اعضای حاضر از جمله نماینده وزارت کشور، بازدید میدانی از استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی آزادی داشتیم و طبق برنامه ریزی انجام شده، فرآیند تکمیل این ورزشگاه تا پایان آذرماه انجام خواهد شد.”

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *