سختیهای توزیع روزانهی ۳۰۰ میلیون لیتر سوخت در کشور، ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل را بیش از پیش نمایان ساخته است. به گفتهی آقای ویس کرمی، مدیرعامل شرکت پخش فرآوردههای نفتی، این حجم عظیم جابجایی روزانهی سوخت، نیازمند شبکهی حمل و نقل جادهای کارآمد و قدرتمندی است که متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی و افزایش هزینهها، در سالهای اخیر با چالشهای جدی مواجه بوده است.
وی با اشاره به توقف برنامهی نوسازی ناوگان حمل و نقل سوخت از سال ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۰، از سرگیری این پروژه را از سال ۱۴۰۰ اعلام کرد. اما مهمترین گلوگاه در این مسیر، مسئلهی تعرفههای حمل و نقل است. آقای کرمی بر لزوم بهروزرسانی این تعرفهها برای جلوگیری از اختلال در توزیع سوخت تاکید کرده و از برنامهی افزودن ۳۰۰۰ دستگاه کامیون کشنده به ناوگان حمل و نقل جادهای با همکاری خودروسازان و بانکها خبر داد. این اقدام گامی مهم در جهت بهبود و تقویت زیرساختهای حمل و نقل سوخت کشور محسوب میشود.

رضا حبیبی، از روزنامهنگاران جوان و آیندهدار در عرصه رسانه است که با انرژی و اشتیاق فراوان در مجله خبری مشغول به فعالیت است. او با تسلط بر ابزارهای نوین خبری و شبکههای اجتماعی، به سرعت توانسته جایگاه خود را به عنوان یک خبرنگار فعال و تأثیرگذار تثبیت کند.