تکاپوی پرسپولیس برای چهارمین برد متوالی

0

## هفتمین هفته لیگ برتر فوتبال: جدال جذاب سرخابی ها و تقابل مربیان خارجی

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری سه دیدار حساس در روز شنبه، ۱۵ مهرماه آغاز می شود. در مهم ترین بازی ها، پرسپولیس میزبان چادرملو اردکان، استقلال خوزستان به مصاف سپاهان می رود و استقلال تهران نیز با هوادار روبرو خواهد شد.

**پرسپولیس و چادرملو در ورزشگاه تختی**

سرخپوشان پایتخت پس از تساوی در دیدار خانگی لیگ نخبگان آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان، در پی کسب پیروزی مقابل چادرملو در ورزشگاه تاریخی تختی هستند. شاگردان گاریدو در تلاشند تا با حمایت هواداران خود، چهارمین برد متوالی خود را در لیگ برتر رقم بزنند.

چادرملو اردکان نیز که در اولین فصل حضورش در لیگ برتر عملکرد خوبی از خود نشان داده، با هدف کسب امتیاز و ادامه روند رو به رشد خود به تهران سفر کرده است. این دو تیم برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر مقابل هم قرار می گیرند.

**استقلال خوزستان و سپاهان در اهواز**

استقلال خوزستان که پس از شکست هفته گذشته مقابل ملوان، در رده یازدهم جدول قرار گرفته است، امیدوار است با غلبه بر سپاهان در اهواز، باخت هفته گذشته را جبران کند.

سپاهان که پس از شکست در بازی حساس مقابل تراکتور، صدرنشینی را از دست داده است، با انگیزه ای مضاعف پس از پیروزی پرگل مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان سطح دوم آسیا، به دنبال کسب سه امتیاز در این دیدار است.

این دو تیم سابقه ۱۴ تقابل در لیگ برتر را دارند که با ۸ برد برای سپاهان، یک برد برای استقلال خوزستان و ۵ تساوی خاتمه یافته است.

**هوادار و استقلال: مواجهه آبی پوشان با سهراب بختیاری زاده**

هوادار که در انتهای جدول رده بندی قرار گرفته است، با امید به کسب اولین پیروزی در لیگ برتر، در سفر دشوار به تهران در مقابل استقلال قرار خواهد گرفت.

استقلال که پس از دو باخت در دربی و مقابل السد قطر، با استعفای نکونام و هدایت موقت سهراب بختیاری زاده روبرو شده است، در پی کسب نتیجه مطلوب در اولین بازی با هدایت سرمربی جدیدش است.

**مواجهه مربیان سابق استقلال**: تقابل رحمتی و بختیاری زاده در این دیدار به جذابیت آن می افزاید.

**هفته هفتم لیگ برتر فوتبال: حضور تیم ها در ورزشگاه های مختلف**

* تراکتور تبریز – فولاد خوزستان (یکشنبه ۱۵ مهر، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه یادگار امام تبریز)

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *