توانمندی زامیاد در حل مشکلات حمل و نقل عمومی کشور

0

## حمایت از تولیدات داخلی، کلید حل مشکلات حمل و نقل شهری

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از غرفه شرکت زامیاد در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری تهران، بر لزوم حمایت از تولیدات داخلی تاکید کرد. وی با اشاره به اهمیت استفاده از خودروهای داخلی، گفت: “ما باید به دنبال استفاده از خودروهای داخلی باشیم و این کار را انجام دهیم.”

چمران محصولات جدید زامیاد از جمله وانت پادراپلاس و مینی‌تراک واندر دوکابین را مورد تحسین قرار داد و اظهار امیدواری کرد که این محصولات هر چه سریع‌تر به بازار عرضه شوند. وی همچنین با اشاره به مذاکرات انجام شده با خودروسازان برای تامین اتوبوس‌های جدید، بر رفع چالش‌های موجود مانند تامین موتور و گیربکس از خارج و مشکلات ارزی تاکید کرد.

چمران با بیان اینکه رفع این چالش‌ها می‌تواند نیازهای حمل و نقل شهری را برطرف کند، افزود: “اگر شرکت زامیاد بتواند سالانه 500 دستگاه اتوبوس شهری در اختیار شهر تهران قرار دهد، کمک شایانی به مشکلات حمل و نقل مسافری این کلان شهر خواهد کرد.” وی همچنین بر ضرورت تولید داخلی اتوبوس با کیفیت بالا و قیمت رقابتی تاکید کرد تا بتوان با محصولات پیشرفته جهانی رقابت کرد و نیازهای شهروندان را برطرف نمود.

سید جعفر تشکری هاشمی، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این بازدید، با تاکید بر اهمیت همکاری و مشارکت شهرداری‌ها با تولیدکنندگان داخلی، به توانایی محصولات زامیاد در حل مشکلات حمل و نقل عمومی و مسافری کشور اشاره کرد. وی با اشاره به نقش محصولات جدید شرکت زامیاد در حوزه خدمات شهری و حمل و نقل، گفت: “این محصولات دارای ظرفیت بالایی هستند که می‌توانند به بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی و مسافری در کشور کمک کنند و امیدواریم با شهرداری تهران و شهرداری‌های کشور توافقاتی برای توسعه این محصولات داشته باشیم.”

تشکری هاشمی همچنین بر نقش شهرداری و شورای شهر در حمایت از خودروسازان داخلی تاکید کرد و گفت: “نگاه ما باید به داخل مرزها باشد. باید به کارگران و صنعتگران ایرانی احترام بگذاریم و اجازه ندهیم که مورد بی مهری قرار گیرند.” وی با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی شهرداری‌ها می‌تواند به ارتقاء کیفیت محصولات کمک کند، این امر را تنها با همیاری و تلاش مشترک امکان‌پذیر دانست.

تشکری هاشمی در پایان گفت: “ما باید از صنعتگران ایرانی حمایت کنیم تا بتوانیم نقش واقعی آن‌ها را برگردانیم.”

گفتنی است، غرفه شرکت زامیاد در بیستمین نمایشگاه حمل و نقل شهری تهران در سالن A5 از ساعت 10 تا 17، تا 14 مهرماه میزبان علاقه‌مندان و متخصصان صنعت خودرو در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران خواهد بود.

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *