بیانیه باشگاه مس در خصوص اظهارات جنجالی فکری

0

## باشگاه صنعت مس شهربابک: رفتارهای خارج از عرف را محکوم می کنیم

باشگاه صنعت مس شهربابک در واکنش به اتفاقات اخیر و اظهارات جنجالی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، با صدور بیانیه ای اعلام کرد که به شدت با هرگونه رفتار خارج از عرف و هنجارهای اخلاقی، چه در زمین ورزش و چه در بیرون از آن، مخالف است.

در این بیانیه که به نقل از باشگاه خبرنگاران منتشر شده، آمده است که باشگاه صنعت مس شهربابک با توجه به قدمت دیرینه و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی شهرستان شهربابک، اهمیت حفظ ارزش ها و هنجارهای اخلاقی را به شدت مدنظر دارد.

در پی این اتفاقات، کمیته انضباطی باشگاه صنعت مس شهربابک در همان ساعات اولیه شامگاه جمعه سیزدهم مهرماه، جلسه اضطراری خود را با حضور اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکیل داده و بررسی های لازم را برای ارائه توضیحات سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان درباره اظهارات خود در کنفرانس خبری بعد از بازی تیم های صنعت مس شهربابک و سایپا، آغاز کرده است. نتایج این بررسی ها در آینده نزدیک به اطلاع عموم خواهد رسید.

گفتنی است که محمود فکری، سرمربی تیم صنعت مس شهربابک، در کنفرانس خبری بازی با سایپا، صحبت هایی جنجالی انجام داده بود که بلافاصله کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، با صدور دستور موقت، محمود فکری را تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم و جهت ادای توضیحات فراخواند.

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *