با گمنام‌ترین بازیکن تیم‌ ملی آشنا شوید

0

## طلوع ستاره ای جدید در آسمان فوتبال ایران

در لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران برای دو دیدار حساس مقدماتی جام جهانی مقابل ازبکستان و قطر، نامی نوظهور به چشم می خورد که نویدبخش حضور یک مدافع آینده دار در خط دفاعی تیم ملی است.

محمد مهدی زارع، مدافع ۲۱ ساله گل گهر، با قامتی بلند و استوار، به سرعت خود را به عنوان یک مهره کلیدی در خط دفاعی تیمش مطرح کرده است. او با حضور موثر در قلب خط میانی گل گهر، نقش مهمی در استحکام خط دفاعی این تیم ایفا کرده است. گل گهر با هدایت مهدی تارتار، با اتکا به خط دفاع مستحکمی که زارع جزئی جدانشدنی آن است، تنها یک گل در لیگ برتر دریافت کرده و به عنوان بهترین خط دفاعی لیگ شناخته می شود.

زارع که در دوران حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال، در تیم امید این باشگاه خوش درخشید و به تمرینات تیم بزرگسالان هم دعوت شد، در فصل گذشته در ترکیب پارس جنوبی جم به میدان رفت و خود را به عنوان یک پدیده در لیگ یک معرفی کرد.

این مدافع وسط بلند قد، در نقل و انتقالات تابستانی به پیشنهاد مهدی تارتار به جمع سیرجانی‌ها پیوست. پس از شکست یک بر صفر گل گهر در هفته اول لیگ برتر مقابل ملوان، او به عنوان جانشین مسیح زاهدی، مدافع با تجربه اما مصدوم، در ترکیب تیم قرار گرفت.

زارع در پنج بازی اخیر گل گهر، ۹۰ دقیقه کامل در زمین حضور داشته و زوج مستحکمی را در خط دفاعی این تیم در کنار عثمان اندونگ شکل داده است. گل گهر به جز تک گلی که در دیدار با ملوان دریافت کرد، دیگر گلی دریافت نکرده است. این عملکرد درخشان، زارع را خیلی زود به چشم کادرفنی تیم ملی و امیر قلعه نویی رساند و این امید وجود دارد که او با فرصت بازی در تیم ملی بتواند خیلی زود اولین بازی ملی خود را تجربه کند.

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *