باید به سرمربی جدید تیم ملی زمان داد

0

## طبیعت، مدعی قهرمانی در لیگ برتر والیبال

تیم والیبال طبیعت در هفته نخست لیگ برتر والیبال با پیروزی قاطعانه مقابل مس رفسنجان به صدر جدول رده بندی صعود کرد. ابراهیم وادی، سرمربی این تیم، در گفتگویی با ایسنا، از آمادگی بالای تیمش برای رقابت در لیگ و مدعی بودن آنها برای قهرمانی خبر داد.

وادی با اشاره به سطح بالای رقابت در لیگ امسال، تاکید کرد که تیم‌های حاضر هنوز به فرم ایده‌آل خود نرسیده‌اند و به طور کامل با هم آشنا نیستند. او با بیان اینکه تیمش از سال گذشته بهتر بسته شده است، به تجربه بالای بازیکنان خود و سطح بالای آمادگی آنها اشاره کرد.

سرمربی طبیعت با ابراز نگرانی از سختی رقابت با صنعتگران امید، تیم تازه وارد لیگ برتر، به تجربه بالای بازیکنان این تیم اشاره کرد. او از اهمیت مدیریت روانی تیمش در هفته دوم لیگ، که به عنوان چالش اصلی برشمرد، سخن گفت.

با این حال، وادی به طور قاطع از مدعی بودن تیم طبیعت برای قهرمانی خبر داد و به آمادگی بالا و توان بالای بازیکنانش در لیگ برتر اشاره کرد.

او با اشاره به مشکلات و چالش‌های جدید در لیگ امسال، مانند استراحت یک تیم در هر هفته، بر ضرورت بهتر شدن ساختار لیگ و تغییر تعداد تیم‌ها تاکید کرد.

وادی همچنین با ابراز نظر مثبت درباره حضور ایگور پیاتزا به عنوان سرمربی تیم ملی، بر ضرورت اعتماد به او و داده شدن زمان کافی به او برای ایجاد تغییر در تیم ملی تاکید کرد.

او در مورد انتخاب بازیکنان تیم ملی نیز به ضرورت اعتماد به پیاتزا و اجازه داده شدن اختیار تام به او برای انتخاب بهترین بازیکنان تاکید کرد.

وادی همچنین با اشاره به سطح بالای بازیکنان ایرانی در لیگ‌های مختلف دنیا، بر توانایی آنان برای حضور در لیگ های مطرح و ایجاد نسل طلایی توسط پیاتزا تاکید کرد.

او در پایان با اشاره به نقش مهم آقای ولاسکو در بهبود روحیه و شخصیت بازیکنان تیم ملی، بر اهمیت حضور یک سرمربی با تجربه و کاربلد برای حفظ این سطح از آمادگی و پیشرفت تیم ملی تاکید کرد.

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *