۱۵۰ میلیون تومان وام مسکن به کم‌ درآمدها پرداخت می‌شود

0

## بنیاد مسکن در تلاش برای تأمین مسکن محرومان شهری

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تلاش است تا با بهره‌گیری از منابع داخلی و خارجی، به تعهدات خود در زمینه احداث مسکن برای محرومان در بخش شهری عمل کند.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن با بیان اینکه در سال گذشته ۵۲ میلیارد تومان از منابع داخلی بنیاد به منظور احداث مسکن برای کم درآمدها تخصیص یافت، گفت: بنیاد مسکن در یک تفاهم‌نامه با سازمان ملی زمین و مسکن، ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی را برنامه‌ریزی کرده است که تاکنون ۱۷ هزار واحد آن در مراحل ساخت قرار گرفته است.

این مقام مسئول عنوان کرد برای هر واحد مسکونی که به منظور احداث مسکن برای کم درآمدها احداث می‌شود، ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض در نظر گرفته شده است که از متقاضیان دریافت نمی‌شود.

در همین راستا، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال گذشته، با امضای تفاهم‌نامه‌هایی با کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی، ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان این نهادها را آغاز کرده است. از این تعداد، ۳۰ هزار واحد مربوط به مددجویان کمیته امداد امام (ره) و ۱۰ هزار واحد مربوط به مددجویان سازمان بهزیستی است. در حال حاضر ۲۵ هزار واحد از این تعداد، تکمیل و تحویل مددجویان شده است.

بنیاد مسکن امیدوار است که باقیمانده واحدهای تفاهم شده برای مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) نیز در زمانبندی توافق شده تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *