کری خوانی قطری‌ها برای ایران

0

## تقابل دوباره ایران و قطر در امارات

در هفته چهارم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، تیم‌های ملی ایران و قطر روز سه‌شنبه ۲۴ مهر در ورزشگاه راشد دبی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

“نایف العمادی” رئیس کانون هواداران تیم ملی قطر در گفت‌وگو با روزنامه الشرق با تأکید بر اهمیت حضور پرشور هواداران در این بازی اظهار داشت: “ما برای حمایت از تیم ملی خود از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و تمام سختی‌ها و مسافت‌ها برای ما بی‌اهمیت است. انتقال بازی به امارات فرصتی ارزشمند برای تیم ماست و باید به نحو احسن از آن بهره ببریم.”

وی با اشاره به مشتاقی هواداران برای حضور در دبی برای تشویق تیم ملی قطر افزود: “ما در حال همکاری نزدیک با فدراسیون فوتبال قطر هستیم تا حضور هواداران در امارات تسهیل شده و بازیکنان تیم ملی را به حمایت بیشتر و کسب نتیجه‌ای مثبت ترغیب کنیم.”

نایف العمادی همچنین به نزدیکی جغرافیایی امارات اشاره کرد و گفت: “این مساله سفر هواداران را چه از طریق زمینی و چه هوایی تسهیل می‌کند. ما انتظار داریم که تعداد زیادی از هواداران قطری در دبی حضور یابند تا از تیم حمایت کنند. این وظیفه همه ماست. تمام مسافت‌ها در راه حمایت از تیم ملی قطر ناچیز است، به‌ویژه پس از نتایج مثبتی که در مرحله سوم به نفع تیم ما رقم خورد و امیدهای ما را برای صعود به جام جهانی افزایش داد.”

او ادامه داد: “ما به حضور همیشگی هوادارانمان در هر شرایطی عادت کرده‌ایم، چه در داخل و چه در خارج از کشور. گروه هواداران قطر همچنان با فدراسیون فوتبال قطر در این زمینه همکاری می‌کند.”

العمادی با اشاره به پیروزی اخیر قطر مقابل قرقیزستان گفت: “این پیروزی در زمان مناسبی به دست آمد و اعتماد به نفس هواداران و بازیکنان را بازگرداند. تیم ما موفق شد نتایج نامطلوب دو دیدار اول را جبران کند و امیدواریم این آغاز دوباره‌ای برای تیم قهرمان آسیا باشد.”

وی همچنین با ابراز امیدواری به آینده تیم قطر، به ورزشگاه‌های امارات به عنوان مکان‌های خوش یمن برای تیمش اشاره کرد و گفت: “من مطمئن هستم که تیم ما قادر است تمامی موانع را پشت سر بگذارد، چرا که حضور قهرمان آسیا در جام جهانی طبیعی است.”

العمادی در پایان از فدراسیون فوتبال قطر برای فشارهایی که برای انتقال این بازی به خارج از ایران اعمال کرد تشکر کرد و گفت: “انتقال بازی به نفع همه است. تیم ملی ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیاست، اما نباید فراموش کنیم که چند ماه پیش ما در قطر توانستیم همین تیم را شکست دهیم. باید سناریوی جام ملت‌های آسیا را تکرار کنیم و من مطمئنم که تیم ما در این دیدار مقابل ایران با قدرت خواهد ایستاد.”

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *