پیروزی پرسپولیس «بی‌جان» برابر چادرملو

0

## سرخ‌ها در تختی چادرملو را با یک گل زمین‌گیر کردند

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران با تک گل گئورگی گولسیانی، چادرملو اردکان را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرد. این دیدار که در حضور VAR از دقیقه ۶۳ آغاز شد، با بازی هجومی سرخ‌پوشان آغاز شد.

در دقیقه اول، علی علیپور فرصتی برای گلزنی داشت که ضربه او توسط دروازه‌بان چادرملو دفع شد. در ادامه سلمانی توپ را به سمت دروازه حریف ارسال کرد که ضربه قیچی برگردان فرشاد فرجی از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۱۴، پس از خطای بازیکن چادرملو روی علی علیپور، داور به سود پرسپولیس ضربه ایستگاهی اعلام کرد. ضربه یاسین سلمانی هم از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۴، علی علیپور در موقعیتی مناسب برای شوت زنی قرار گرفت اما نتوانست ضربه خوبی به توپ وارد کند. در دقیقه ۲۶، روی پاس زیبای فرشاد احمدزاده، میلاد محمدی صاحب توپ شد اما کمک داور به اشتباه آفساید او را اعلام کرد و VAR هم نظری نداشت.

در ادامه حملات پرسپولیس، پاس زیبای یاسین سلمانی به فرشاد احمدزاده رسید و ضربه سر او توسط دروازه‌بان چادرملو دفع شد. در دقیقه ۴۷، فرشاد احمدزاده صاحب توپ شد و آن را به سمت دروازه حریف ارسال کرد که ضربه سر فرشاد فرجی به تیرک دروازه برخورد کرد.

در دقیقه ۴۸، روی پاس اشتباه گولسیانی، مهاجم چادرملو در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان پرسپولیس قرار گرفت که گندوز با خروج به موقع توپ را دفع کرد. در دقیقه ۵۰، محمدحسین کنعانی زادگان در برخورد با بازیکن چادرملو دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد.

از دقیقه ۶۳، سیستم داور ویدئویی VAR در ورزشگاه راه اندازی شد. در دقیقه ۶۶، بازیکن چادرملو با تکل روی پای سروش رفیعی صاحب توپ شد و ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در نیمه دوم، کیفیت بازی به مراتب پایین‌تر از نیمه اول بود. شاگردان گاریدو برنامه مشخصی برای نزدیک شدن به دروازه حریف نداشتند و چادرملو هم بیشتر در لاک دفاعی قرار داشت.

در نهایت، پس از چند موقعیت خوب بازیکنان پرسپولیس که ضربات ژوآئو و میلاد محمدی به تیرک دروازه برخورد کرد، در برگشت توپی که محمدی به آن ضربه زده بود، ایوب العملود صاحب توپ شد و شوت او به طور ناقص توسط بازیکنان چادرملو دفع شد. در یک قدمی دروازه، گئورگی گولسیانی موفق به گلزنی شد و پرسپولیس را به صدر جدول رساند.

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *