نقش طارمی در تمرینات تیم ملی و توصیه مهم

0

## خط حمله تیم ملی ایران در آستانه بازی با قطر در تنگنا

تیم ملی فوتبال ایران در آستانه چهارمین بازی خود در مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2026 قرار دارد. سه بازی قبلی تیم ملی با چالش هایی در خط حمله همراه بوده و تنها دو گل به ثمر رسانده است. پیروزی های یک گله مقابل قرقیزستان و امارات و تساوی بدون گل مقابل ازبکستان، نقدهای زیادی را به سمت خط حمله تیم ملی روانه کرده است. مهدی طارمی، مهاجم اینتر ایتالیا، نیز به صراحت از عملکرد خط حمله تیم ملی انتقاد کرده و آن را قابل دفاع ندانسته است.

طارمی در این باره گفت: “در چند دیدار اخیر خوب بازی نکردیم، اما یک امتیاز مثبت داشتیم. در مقایسه با گذشته که با هجوم بازی می کردیم و زیاد گل می زدیم و می خوردیم، در چهار بازی اخیر گلی دریافت نکرده ایم. با این حال، باید طوری بازی کنیم که هم گل نخوریم و هم موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنیم. تمام تلاش و برنامه ریزی ما این است که هر دو کار را با هم انجام دهیم. متأسفانه در چند بازی اخیر موفق به انجام این کار نشدیم، اما تلاش می کنیم روز به روز بهتر شده و رو به پیشرفت باشیم.”

ایجاز مهدی طارمی در مورد عملکرد ضعیف خط حمله تیم ملی ایران، نشان از نگرانی کادر فنی و بازیکنان از عدم گلزنی در دیدارهای گذشته است. امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی، نیز از گل نزدن مهاجمان خود ناراضی است و در گفت و گو با آنها این موضوع را عنوان کرده است. طارمی در تمرین روز گذشته در دبی امارات، بر ضرورت دقت بیشتر در ضربات نهایی توسط هم تیمی هایش تاکید داشته و از آنها خواسته است با دقت بیشتری به این موضوع بپردازند.

طارمی به عنوان یک رهبر و بازیکن کلیدی در تیم ملی، با انگیزه بالایی به دنبال افزایش عطش گلزنی هم تیمی هایش است تا در مقابل دفاع بلندقامت قطر، با کاهش اشتباهات به پیروزی دست یابند.

کادر فنی تیم ملی ایران، نیز بر پاس های سالم در جریان بازی تاکید دارد و از بازیکنان می خواهد با افزایش دقت پاس برای انتقال سریع توپ از دفاع به خطوط میانی و حمله، بازی تیم را به سطح بالاتری برسانند.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر ساعت ۱۹:۳۰ فردا سه شنبه در گروه A انتخابی جام جهانی 2026 در ورزشگاه راشد شهر دبی امارات برگزار می شود.

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *