شاگردان قلعه نویی به دنبال انتقام گرفتن در امارات

0

## تقابل ایران و قطر: یک نبرد مهم با طعم انتقام

دو تیم ملی فوتبال ایران و قطر در چهارمین بازی از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، امروز در شهر دبی به مصاف هم خواهند رفت. شاگردان امیر قلعه نویی در این دیدار نه تنها به دنبال سه امتیاز حیاتی برای صعود به جام جهانی هستند، بلکه مایل به انتقام گرفتن از تیم قطر، قهرمان دو دوره اخیر جام ملت‌های آسیا نیز هستند.

تیم ملی ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۶ مقابل قطر با نتیجه سه بر دو شکست خورد. این شکست باعث شد تا شاگردان امیر قلعه نویی در اوج آمادگی از کسب قهرمانی باز بمانند و رؤیای یک ملت برای کسب جام را بر آورده نکنند.

امیر قلعه نویی و شاگردانش در فاصله کمتراز ۹ ماه فرصت جبران این شکست را پیدا کرده‌اند. آن‌ها مایلند با حضور در این بازی نشان دهند که برای انتقام در زمین حاضر شده‌اند، اما هدف مهم‌تر برای آن‌ها کسب پیروزی و گذاشتن یک گام بلند به سمت صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ است.

**چالش‌های پیش رو:**

با وجود انگیزه بالای تیم ملی ایران برای برد در این بازی ، چند چالش در راه آنها وجود دارد. مصدومیت ابوالفضل جلالی و علیرضا جهانبخش و محرومیت صالح حردانی و سامان قدوس باعث شده تا ترکیب تیم ملی ایران تغییرات اساسی را تجربه کند.

**برنامه بازی و جدول گروه A:**

* ایران – قطر؛ ساعت ۱۹:۳۰

* ازبکستان – امارات؛ ساعت ۱۷:۳۰

* قرقیزستان – کره شمالی؛ ساعت ۱۷:۳۰

**جدول گروه A انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا را قبل از شروع بازی‌های هفته چهارم مشاهده می‌کنید:**

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *