ساره جوانمردی: قصد بازگشت به تیم ملی را ندارم

0

## ساره جوانمردی: به استراحت نیاز دارم، فعلا به فکر بازگشت نیستم!

ساره جوانمردی، تیرانداز پارالمپیکی، در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران پارالمپیک پاریس به خبرنگار ایسنا اعلام کرد که تصمیم به خداحافظی از دنیای قهرمانی و استراحت دارد. وی تأکید کرد که فعلا برنامه ای برای بازگشت به تیم ملی پاراتیراندازی ندارد و ترجیح می دهد به زندگی شخصی خود، رسیدگی به خانواده و استراحت بپردازد.

وی در پاسخ به صحبت های رئیس فدراسیون جانبازان و توانیابان مبنی بر مخالفت با خداحافظی اش، با ابراز احترام به آقای کوهپایه زاده اظهار کرد که فعلا روی تصمیم خود قاطعانه ایستاده و درباره آن فکر نمی کند.

جوانمردی به نیاز خود به استراحت و رسیدگی به مسائل شخصی اشاره کرد و تصریح کرد که فعلا به فکر بازگشت به تمرینات نیست.

وی در خصوص تمرینات غیر متمرکز برای پارالمپیک ناگویا نیز گفت که این اتفاق رخ نخواهد داد و خداحافظی او از دنیای قهرمانی حقیقت دارد. مگر اینکه اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ دهد که او را به بازگشت به تیم ملی ترغیب کند.

جوانمردی همچنین گفت که در خصوص خداحافظی خود با آقای اسبقیان صحبت نکرده است و صحبت های آن ها به مسائل شخصی مربوط می شده است.

وی در پایان، در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت درخواست وزارت ورزش برای بازگشت به تیم ملی دوباره پیشنهاد آن ها را رد خواهد کرد، گفت: فعلا درخواستی از سوی وزارت ورزش به من ارائه نشده است و من قصد بازگشت ندارم.

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *