دختران و پسران تکواندو ایران قهرمان جهان شدند

0

## نوجوانان تکواندو ایران درخشیدند و به صدر جهان رسیدند

تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران در چهاردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان، با نمایش قدرتمندانه خود، حریفان را پشت سر گذاشت و در هر دو گروه دختران و پسران قهرمان جهان شد.

در بخش دختران، تیم ایران با اقتدار تمام، حریفان را مغلوب کرد و با کسب چهار مدال طلا و یک نقره، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. پرنیان نوری، آیناز نصیری، حنا زرین کمر و غزال هوشمند چهار مدال طلای تیم ایران را کسب کردند و ساغر مرادی نیز صاحب مدال نقره شد.

تیم پسران ایران نیز در کورس قهرمانی حضور پررنگ داشت و با وجود اشتباهات داوری، با کسب سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز، قهرمانی را به نام خود ثبت کرد. امیرمحمد اشرافی، سینا محترمی و مهدی رزمیان سه طلای تیم را به دست آوردند. علی اکبر ابراهیمی نیز مدال نقره را به گردن آویخت و امین محمد احمدوند و امیرمحمد نصیراحمدی دو برنز ارزشمند را برای تیم به ارمغان آوردند.

در مجموع، تیم ایران در این دوره از رقابت‌ها با هفت مدال طلا، دو نقره و سه برنز، برای اولین بار در تاریخ تکواندو نوجوانان ایران، عنوان قهرمانی جهان را در دو گروه دختران و پسران به طور همزمان به دست آورد.

کره جنوبی با چهار طلا، چهار نقره و یک برنز در جایگاه دوم قرار گرفت. کرواسی نیز با دو طلا، یک نقره و سه برنز، به مقام سوم دست یافت.

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *