خط و نشان کشتی‌گیر روس برای تیلور و قاسمپور

0

## غول روس در میدان نبرد آلبانی!

عبدالرشید سعدالله یف، اسطوره کشتی جهان و دارنده ۵ طلای جهانی و ۲ طلای المپیک که به “تانک روس” مشهور است، به رغم محرومیت از المپیک پاریس به دلیل تحریم های بین المللی علیه روسیه، همچنان با انگیزه ای سرسختانه برای فتح قله های قهرمانی آماده می شود.

این غول کشتی روسیه که برای حضور در رقابت های جهانی اوزان غیرالمپیکی از 97 کیلوگرم به وزن 92 کیلوگرم تغییر وزن داده است، در این مسابقات که از 7 تا 10 آبان در آلبانی برگزار خواهد شد، با رقبای قدرتمندی نظیر کامران قاسمپور و دیوید تیلور آمریکایی روبرو خواهد شد.

سعدالله یف تمرینات سنگین خود را در روسیه به طور مستمر دنبال می کند و برای کسب ششمین مدال طلای جهانی خود و تثبیت جایگاه خود در تاریخ کشتی جهان، عزم راسخ دارد. او در مصاحبه ای با اشاره به آمادگی کامل خود، به رقبای قدرتمندش هشدار داده و از انگیزه بالای خود برای غلبه بر این چالش بزرگ خبر داده است.

وی با تأکید بر اینکه مرحله آماده سازی دشوار و فشرده ای را پشت سر گذاشته است، از تلاش بی وقفه خود و دیگر اعضای تیم ملی روسیه برای ارائه یک نمایش قدرتمند در آلبانی خبر داده و با اطمینان از موفقیت خود در این رقابت ها صحبت کرده است.

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *