مدیریت دولتی صنعت خودرو، ریشه اصلی مشکلات این بخش است. رضا علیزاده با انتقاد از دخالت مستقیم دولت در تولید و تجارت خودرو، بر این باور است که دولت نقش ناظر و سیاستگذار باید داشته باشد نه تولیدکننده. به گفته وی، تصدیگری دولت در این صنعت، نه تنها منجر به کارایی نشده، بلکه زمینه را برای فساد و سوءاستفاده فراهم کرده است. اختصاص بودجهی کلان برای واردات خودروهای خارجی نیز در حالی که تعادل عرضه و تقاضا برقرار نیست، باعث سودجویی دلالان و ضرر تولیدکنندگان و مردم خواهد شد. این وضعیت تا زمانی که دولت از نقش مدیریتی خود کنارهگیری نکند و به جای آن بر نظارت و هدایت صحیح این صنعت تمرکز نکند، ادامه خواهد داشت. تا زمانی که عرضه خودرو با نیاز بازار همخوانی نداشته باشد، چرخه معیوب واسطهگری و افزایش قیمتها ادامه پیدا خواهد کرد.

رضا حبیبی، از روزنامهنگاران جوان و آیندهدار در عرصه رسانه است که با انرژی و اشتیاق فراوان در مجله خبری مشغول به فعالیت است. او با تسلط بر ابزارهای نوین خبری و شبکههای اجتماعی، به سرعت توانسته جایگاه خود را به عنوان یک خبرنگار فعال و تأثیرگذار تثبیت کند.