تاج در آستانه بازی ایران به امارات رفت

0

## تیم ملی ایران در دبی به مصاف قطر می‌رود

تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، فردا سه‌شنبه، ساعت ۱۹:۳۰ در شهر دبی امارات متحده عربی به مصاف تیم ملی قطر خواهد رفت.

با توجه به تصمیم AFC مبنی بر میزبانی ایران در کشور ثالث، فدراسیون فوتبال ایران به دنبال رایزنی‌ها و مشورت‌های مختلف با کادر فنی تیم ملی، از فدراسیون امارات درخواست برگزاری این بازی را کرد که با موافقت آنها، ورزشگاه راشد شهر دبی میزبان این دیدار حساس خواهد بود.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، که به دلیل جراحی لگن پای خود نزدیک به یک ماه از منزل کارهای جاری را انجام می‌داد، در سه هفته گذشته با حضور در مرکز ملی و ساختمان فدراسیون، امور خود را پیگیری کرد تا دوران نقاهت خود را پشت سر بگذارد.

با توجه به حساسیت این بازی و عدم حضور مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون، در کنار تیم ملی، مهدی تاج بامداد امروز تهران را به مقصد امارات ترک کرد تا در اردوی تیم ملی حضور یابد و با کادر فنی و بازیکنان گفت‌وگو کند.

رئیس فدراسیون فوتبال، همچنین بازی با قطر را از نزدیک تماشا خواهد کرد و در نظر دارد نشست‌هایی را با مسئولان فدراسیون فوتبال امارات و قطر برگزار کند.

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *