برگزاری سومین آزمون ارزیابی حفظ قرآن، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه

0

## خبر مهم برای حافظان قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در جامعه الزهرا

خبرگزاری تقریب به نقل از جامعه الزهرا سلام الله علیها، معاون تبلیغ و امور فرهنگی این مرکز خبر از برگزاری سومین دوره آزمون سالانه حفظ قرآن کریم، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه در آبان ماه 1403 داد.

طبق گفته معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا، به دنبال حمایت دفتر مقام معظم رهبری از طلاب خواهر حافظ، اداره قرآن و حدیث این مرکز از سال 1402 وظیفه برگزاری آزمون‌های ارزیابی حفظ را بر عهده گرفته است.

شریفی، طلاب حضوری با انتخاب واحد، اساتید حافظ با کد تدریس رسمی و مبلغانی که کد تبلیغ دارند را مشمولان این حمایت و آزمون دانست و گفت: این ارزیابی در دو مرحله کتبی و سپس شفاهی برگزار خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد که حافظانی که سال گذشته در ارزیابی شرکت داشتند، برای تداوم حمایت دفتر مقام معظم رهبری باید به صورت سالانه در این ارزیابی‌ها شرکت کنند.

ثبت نام ویژه آزمون حفظ قرآن کریم از طریق لینک http://forms.jz.ac.ir/f_۴۴۷/ ، ثبت نام ویژه آزمون حفظ نهج البلاغه از طریق http://forms.jz.ac.ir/f_۴۴۸/ و ثبت نام ویژه آزمون حفظ صحیفه سجادیه از طریق لینک http://forms.jz.ac.ir/f_۴۵۰/ انجام می‌شود.

شریفی، زمان ثبت نام در این آزمون را از 14 تا 26 مهر اعلام کرد و گفت: آزمون کتبی به صورت آنلاین در تاریخ 3 آبان برگزار خواهد شد. پس از آن، افرادی که نمره قبولی را در مرحله کتبی اخذ کرده باشند، به صورت حضوری در تاریخ 16 و 17 آبان در آزمون شفاهی شرکت خواهند کرد.

اطلاعات تکمیلی و اخبار اداره قرآن و حدیث در پیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/qoraan_hadith اطلاع رسانی می‌شود.

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *