برزیل-آرژانتین بزرگترین بازی تاریخ فوتسال است

0

## رویارویی تاریخی در فینال جام جهانی فوتسال: آرژانتین در آرزوی غلبه بر برزیل

رقابت‌های جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ با یک فینال نفس‌گیر و تاریخی به اوج خود می‌رسد. آرژانتین و برزیل، دو غول قدرتمند این رشته، در یکشنبه ۱۵ مهر در شهر تاشکند به مصاف یکدیگر می‌روند تا برای تعیین قهرمانی جهان، یک سوپرکلاسیکو به یاد ماندنی را رقم بزنند.

نیکو سارمینتو، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال آرژانتین، در گفتگو با سایت فیفا، این دیدار را بزرگ‌ترین بازی تاریخ فوتسال می‌داند و می‌گوید: “این رویا برای هر آرژانتینی و برزیلی است. آرزوی هر فوتبالیست، حضور در جام جهانی، رسیدن به فینال و به ویژه تقابل با حریف دیرینه در فینال است.”

وی ادامه داد: “این رویارویی برای کل دنیا جذابیت دارد. آرژانتین مقابل برزیل، بزرگ‌ترین دربی جهان است. هر کسی دوست دارد این بازی را ببیند. حضور در چنین مسابقه‌ای، یک تجربه منحصر به فرد است. برای شکست دادن برزیل در فینال، با تمام توان تلاش خواهیم کرد و می‌دانیم این پیروزی برای همه آرژانتینی‌ها، اهمیت ویژه‌ای دارد.”

پابلو تابوردا، دیگر بازیکن آرژانتین، نیز با هیجان از این دیدار می‌گوید: “این یک نبرد دیوانه‌کننده است. انتظار بازی آرژانتین مقابل برزیل را می‌کشیدم. این بهترین اتفاق ممکن است. احتمالا این آخرین جام جهانی من خواهد بود. بازی در فینال جام جهانی، در یک دربی آمریکای جنوبی، تجربه‌ای باورنکردنی است.”

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *