بازتاب شکست سنگین قطری‌ها در امارات

0

## شکست سنگین قطر مقابل ایران: انتقاد شدید از سرمربی

تیم ملی قطر در یک بازی حساس انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در امارات، مقابل ایران با نتیجه‌ی پرگل ۴ بر ۱ شکست خورد. این شکست سنگین، موجی از انتقادات را در رسانه‌های قطری به همراه داشت.

روزنامه‌ی “الوطن” با عنوان “ما خودمان را در باتلاق شکست فرو بردیم”، به بررسی ضعف‌های تیم پرداخت. به گفته‌ی این روزنامه، در نیمه اول بازی، تیم قطر توانست به ایران فشار وارد کند و با گل زیبا “المعز علی” در ثانیه‌های پایانی نیمه، به رختکن رفت. اما در نیمه دوم، عملکرد نا امیدکننده‌ی “لوپس” سرمربی قطر، باعث فروپاشی تیم شد و “سردار آزمون” با دو گل و چندین موقعیت دیگر، برتری ایران را رقم زد.

روزنامه‌ی “الرای” نیز با عنوان “فروپاشی عجیب و شکست سنگین در ورزشگاه بی طرف” ، به شدت از عملکرد “لوپس” انتقاد کرد و او را متهم به اصرار بر اشتباهات تکراری و عدم توانایی در تغییر برنامه بازی در برابر برتری ایران در نیمه دوم کرد. این روزنامه به عدم هماهنگی خط دفاعی و ضعف دروازه بان قطر نیز اشاره کرد.

“الکاس” نیز با انتشار مطلب “رفیقای طارمی شکستی سنگین را برای قطر رقم زدند”، عملکرد ضعیف قطر را به نقد کشید و “ماجد الخلیفی” کارشناس این رسانه، با هجوم به “لوپس”، خواستار اخراج او شد. او عدم توانایی “لوپس” در مدیریت خط میانی و تغییر وضعیت بدنی بازیکنان را به عنوان دلایل اصلی ناکامی قطر عنوان کرد.

پایگاه خبری پارسی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *